Alla inlägg den 17 september 2012

Av Skidgymnasiet - 17 september 2012 20:08

Så har ni troligtvis inget liv :) 


Jag försökte hitta i mitt minnes register, nånting som skulle kunna vara innehåll för detta blogginlägg :) 


Det tog 10min... Inget

Det tog 20min... inget

Det tog 30min... joo, nää inget

Det tog 1 timme... inget

Men innan dem första 10 minuterna så täntke jag på en rolig grej och det ska bli mitt blogginlägg.

Informera istället för att mastrubera!!! :D 

Vi var dåliga på att informera idag, att vi skulle äta hamburgare och leka lekar:) Förlåt! kbry


Jag har faktiskt varit irriterad idag och det är inte så vanligt, men inget har gått som jag velat bara... 

Först börja det då med att jag slog axeln i dörrkarmen, så jag nästan höll på gråta, (background check: Jag har just fått axeln urled), så det var okej att nästan gråta.. Jag grät, men lät ingen se det, så ingen tror jag är en pussy... Men nu skriver jag det här så.... pussy- varning på mig eller dig.. Skit i det, alla är pussys i mina ögon.. förutom killarna... skämta... men seriöst! 


Inga bilder, finns på instagram @honkenho om ni ville se mig in action!! :D plz rate my videos 








Av Skidgymnasiet - 17 september 2012 20:08

Så har ni troligtvis inget liv :) 


Jag försökte hitta i mitt minnes register, nånting som skulle kunna vara innehåll för detta blogginlägg :) 


Det tog 10min... Inget

Det tog 20min... inget

Det tog 30min... joo, nää inget

Det tog 1 timme... inget

Men innan dem första 10 minuterna så täntke jag på en rolig grej och det ska bli mitt blogginlägg.

Informera istället för att mastrubera!!! :D 

Vi var dåliga på att informera idag, att vi skulle äta hamburgare och leka lekar:) Förlåt! kbry


Jag har faktiskt varit irriterad idag och det är inte så vanligt, men inget har gått som jag velat bara... 

Först börja det då med att jag slog axeln i dörrkarmen, så jag nästan höll på gråta, (background check: Jag har just fått axeln urled), så det var okej att nästan gråta.. Jag grät, men lät ingen se det, så ingen tror jag är en pussy... Men nu skriver jag det här så.... pussy- varning på mig eller dig.. Skit i det, alla är pussys i mina ögon.. förutom killarna... skämta... men seriöst! 


Inga bilder, finns på instagram @honkenho om ni ville se mig in action!! :D plz rate my videos 








Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards