Alla inlägg den 1 april 2008

Av Skidgymnasiet - 1 april 2008 21:45

Hej !

Tisdag idag, alltså heldagsträning för åk 1 och 2. Dagen bjöd på toppen väder, solen sken och man fick den riktiga vårkänslan. Det finns nog ingenting som slår en härlig vårdag ute på skidor.

Idag var det planerat att åka komunen runt, en fin slinga som sträcker sig mellan Malmberget och Gällivare. Men pga av att jag just blivit bättre från min förkylning, så körde jag ett kortare pass idag, men det var skönt att bara få vara ute i det härliga vädret!

På eftermiddagen hade vi teori, och det stora teoriprovet snart börjar närma sig, tur det är några veckor kvar iaf, de kan behövas!

Efter teorin var det även styrka för ettorna och tvåorna, men valde att avstå styrkan nu när förkylningen inte riktigt har gett sig än. Men det är skönt att iaf komma igång med träningen nu igen!

Men måste gå och fortsätta med ett spanska arbete som jag och Linda ska redovisa i morgon, får hoppas det går bra.

/emma

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards