Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Skidgymnasiet - 18 februari 2008 16:34

Ey!

Då var det måndag igen, dvs ny bloggare. Denna vecka är det jag, Jim Åhl som sköter tangetbordet... Om man säger


Den inledande bilden är från vårt läger i norge förra veckan, alla mådde självklart gott i finvädret. Nej, men allas mentala styrka stärktes förmodligen ytterligare. Fjället som sades vara så fint höll sig tyvärr ogästvänligt hela veckan. Bilden på Kalven(som ser ut att trivas )  är från vår enda tur på milslingan däruppe. Alla åkte inte ens ett varv, utan vände när de precis kommit upp, vilket nog var klokast då det blåste hårt och regnet piskade på rätt bra. Vi möttes av 6 plusgrader när vi anlände till bardufoss. Temperaturen sjönk sedan men blåsten och mängden nederbörd(som övergick i Snö/hagel) tilltog snarare med veckans gång. Det blev ändå ett helt okej läger (tack vare stämningshöjaren, WWP) även om förutsättningarna kunnat vara bättre.


Nog om norge.


Det är en vanlig måndag idag, dvs den klassiska morgonsamlingen äger rum kl 08.00, var visst vadslagning om hur mycket för sent jag skulle komma. Klarade mig med 7 min och viktigast av allt, jag kom inte sist. Det stod ett vanligt A1 pass på planeringen vilket de flesta genomförde. Nu taggas det för fullt för kvällsträningen där det blir latjolajban enligt L-G.


Ha det!

............

upd, Klas avgör fotbollen på kvällsträningen och slutar därigenom på en 5 procentig utdelning per skott. Förövrigt deltog bara killarna och 3orna blev efter ca. halva fotbollsmatchen tvungna att spela 2 mot 3, p g a. El lardos överbelastade fot.- Säger inget, men det ryktas att han har problem med vikten.


Pb all night!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards