Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Skidgymnasiet - 3 februari 2008 21:44

Nu tror ni säkert att jag ska skriva ihop värsta avslutnings inlägget men det har jag inte tid med, min tid är dyrbar kostar 5,50 kr i minuten, nää men jag hade tänkt så här eftersom det är Soffi som ska blogga kommande vecka så kan ju hon skriva ett fint avslutningsinlägg eftersom jag och hon ändå gör allting tillsammans och då är det ju som om jag inte slutar skriva idag utan först nästa söndag, för vi är som ett med varandra, ett enda "JAG" haha! ;)


Då kan jag istället skriva lite om min helg..

Har som sagt vart i sthlm i helg, var inte en enda snöflinga när jag kom ner dit, heelt tomt på snö och de var ingen vidare syn kan jag lova. Knalla runt på hötorget och träffa massa folk, svepte in på löplabbet, checka läget..sen drog vi ner på ett hängout ställe och käkade..pröjsa alldeles för mycket för fördålig mat, tummen ner på det placet. Och idag, den stora dagen då jag var och fixade till både benen och andningen, känner mig som en ny människa igen. Tack Janne du är kung på det du gör. Räkande ut att jag har suttit still för det mesta idag, restid på ca 7 h uuuäääh! inge kul. Men tur då att jag hade min käre far och snacka allvar med :b och sen träffade jag lite Sollebor på flygplatsen, bland annat Tonje :) Men ngt som kommer bli skoj är ju touren som startar imorn. Ska börja morgondagen med att valla super glid och super fäste, kommer gå så jävla fort och helst nu när jag kan andas super mycket och få kramp i benen super lite! De kommer gå SUPER bra.


( gör en liten parantes här till Soffi. Känn ingen press och skriva ett bra avslutningsinlägg och känn inget tvång att ha en lite suprise åt mig i bloggen, som *host* en bild på wissman eller fredriksson ;) hehe!)


Empi

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards