Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Skidgymnasiet - 27 mars 2012 21:54

Grattis till mig... hell yeah! ;)


Har fått väldigt många fina och speciella presenter idag. Jag har även bjudit på blåbärskaka, marängtårta, glass, kakor och dajmcheesecake!!! dock tog allt typ slut innan alla hade hunnit anlända. Men det gjorde inte så mycket :)


Eftersom att jag vet att alla är så nyfikna på vad jag fått (speciellt anders!) så tänkte jag dra upp det här på en lista

*En jättefin bok om mig! (jaa, jag såg din hälsning där anders, jättefin! :)

*Ett survival kit som jag vet kommer att komma till användning!

*En barbiedocka

*En slask-grejimoj

*Ett påskäggsljus

*Godis

*Ett nithalsband, (ska börja med en ny stil nu bara därför)

*Ett spel

*En sak man sätter in papper i

*Ett par XL trosor

*En tandborste som funkar på allt utom människor


Tack alla ni som kom, riktigt fint! :D

Bjuder på en fin bild av världens bästa också när hon är som snyggast  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards