Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Skidgymnasiet - 3 oktober 2014 12:23

Hejsan alla tappra läsare som trots URKASS uppdatering fortfarande klickar sig in hit med hopp om ett inlägg. Som den duktiga 4a jag nu har blivit tänkte jag försöka bryta denna dåliga trend genom att för första gången sen årskurs 1 blogga lite. Känns förresten rätt galet att skriva att jag nu går i fyran, var verkligen nyss man började här på skidgymnasiet och nu närmar det sig slutet... Aja vi ska inte deppa förren det är slut, för än så länge får alla dras med oss nyblivna fyror ett tag till. 


Ännu en orsak till denna oväntade uppdateirng är att jag för tillfället sitter på tåget till Luleå för att ikväll tillsammans med Emma tåga vidare till Torsby, därav mycket dötid. I Torsby väntar 1 veckas läger, det 5e och sista med juniorlandslaget för iår. Känns tråkigt men samtidigt kan jag inte med ord beskriva hur tacksam jag är över att få vara en del av Juniorlandslaget 2014/15. Tänk att den lilla tjej som för 3 år sedan började här på gymnasiet skulle få vara en del av detta, DET var någonting jag drömde om. Drömmar som tenderar att förbli just drömmar slog till viss del in i våras när jag fick samtalet från Svenska skidförbundet om en plats i laget. Lycka i dess allra underbaraste form skulle jag nog beskriva det som. All tid och all energi man lägger ner på denna fantastiska men hårda sport gav tillslut uttdelning... Detta ser jag som ett tecken på att inga drömmar är för stora, bara man VILL VILL VILL så går allt. "Don´t give up on your dreams, give up on the person who said you couldn´t do it." 

Lite fredagspepp! 

 


Medan vi befinner oss i Torsby så är resten av gänget på det årliga lägret i Voukatti. Ett läger som jag tycker är grymt, bra träning å supermat!!! Hoppas på bra läger både i Torsby och i Finland. 


Kramar från mig!    


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards