Alla inlägg den 6 september 2012

Av Skidgymnasiet - 6 september 2012 15:17

Nu har jag blivit taggad (tjatad) till att skriva ett inlägg här på bloggen av vår kära fröken. Det är inte frågan om att jag är för lat för att blogga, tvärt om så hade jag gladerligen bloggat om minsta detalj som sker i mitt liv om inte min berömda vapendragare bloggat först. Hur skall jag, en simpel individ leva upp till en bloggare som bloggat flera år? Hon vet vad hon gör och det gör inte jag.. Men jag ska försöka, jag ska göra mitt bästa för att leva upp till Clarus den mäktiga Aulandius. *jag kan, jag kan, jag kan!*

Jag har iallafall fått känna på hur det är att vara tant idag och igår och imorgon.. Styrka är inte min grej helt enkelt. Träningsvärken svider som sjutton och att kliva upp ur sängen talar vi inte om.. Ser ut som en halvdöd babian då ungefär och sen som en cowboy när jag förgäves försöker kliva fram i läggas (hjulbent, kan ej gå normalt)
Har kört tjuttisrace idag, gick väl sådär, kul att tränarna filmade och fotade oss på vägen upp!
Blir roligt material att kolla på sen, lär väl dyka upp en riktigt snygg svettheltuttmattad bild på mig iallafall på skids hemsida ;)
Over and out /the secret agents best friend... In the whole World!

Ps, bloggar från mobben nu.. Smart jag är! Hihi

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards