Alla inlägg under februari 2012

Av Skidgymnasiet - 4 februari 2012 16:31

Inställd tävling, Modo - AIK, Steakhouse, Wannabe.


Idag är det nog lördag och det skulle vara sprint, men det blev inge, så nu är helgen förstörd. 

Jag hoppas det blir imorgon för då är det dubbeljakt 2mil :) 

Dagens morgon börja med ägg och bacon (drog en chansning) och det var då man blev taggad för sprinten. 

Roligt att CarlQ tog gröt och trodde tävlingen skulle köras (idiot) haha, nä han är smart.

Sen så shotta jag och Strinkan jaegermeister, vi hävde i oss fler liter och blev asfulla. (I mina drömmar)

Nä Strinkan har nyss skaffat en unge och måste vara hemma och fläska sig, och jaegern var egentligen smoothie. 


Modo - AIK är ikväll. Jag hoppas MODO förnedrar AIK. Då kanske vi få uppleva en gängfight för första gången i mitt liv.

Det är bara vänta och se :)


Steakhouse, ovanför Steakhouse, såg nog Sveriges största tv 2,5*2,5m, en hel jävla lägenhetsvägg täcktes av en storskärm. Synd att det var en tjocktv :( 


Wanna be - me


Mvh Honken's Bloggservice

Av Skidgymnasiet - 1 februari 2012 22:53






Före

   



Efter

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards