Alla inlägg den 1 april 2011

Av Skidgymnasiet - 1 april 2011 18:11

Hej!

Den här dagen har varit rätt så seg måste jag säga. Har gjort allt möjligt bara för att slippa plugga till högskoleprovet. Började att jag tog sovmorgon, träningsplanerade med Anders och for sedan ut och tränade! Efter det for jag på stan med mamma och gick och fikade, även fast jag visste att jag borde stanna hemma och plugga. Sedan kom jag hem och satte mig vid datorn för att se på senaste avsnittet av top model. Efter det ringde mormor och bjöd på middag, tackade så klart ja och kilade dit. Sedan gick jag hem, pratade i telefon i typ en timme och nu sitter jag här och bloggar. Kom dessutom på att jag måste fara på konsum och köpa cola så att jag har något som gör mig pigg imorgon på provet. Så ska göra det och sen kanske jag börjar med plugget, om jag inte får för mig att städa eller något sånt jätteroligt istället! Håll tummarna för mig imorgon, det lär behövas! Så ska jag hålla tummarna för er som åker DM :) 


Som ni förstår så har jag viktigare saker att göra, så nu avslutar jag detta inlägg. (Ja Anders, bilderna kommer, men orkar inte ta tid från plugget till att börja leta sladden så de kommer imorgon:))


Innan jag går, så tar vi ett dagens citat!

M: *går och visslar för sig själv*

E1: Vem var det som visslade?

M: Jag! Fast det var inte så bra...

E2: Haha men du har ju aldrig kunnat vissla så det är väl inget nytt!

M: Jooo, du skulle ha hört mig när jag var liten! (sedan skrattade hon i typ en halvtimma som vanligt)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards