Alla inlägg den 18 november 2010

Av Skidgymnasiet - 18 november 2010 16:39

Asså nu jädrans är det dags att ta tag i dethär på riktigt! Jag struntar TOTALT i att det är Johan Ho's tur att blogga, SANNINGEN SKALL FRAM MED ALLA TÄNKBARA MEDEL!


Allting började en kylig... men ändå trevlig kväll måndag den 15 november. Helt ovetande gick vi och handlade efter ett roligt kvällspass med skidgymnasiet (ovetande om vad som senare skulle hända.) Jag handlade tre bananer för att försäkra mig om att det inte var någon som misstolkade vad jag tidigare sagt och "bjuda på banan" så att jag skulle ha mina egna bananer... hur som helst så hoppsade jag sedan glatt hem till min lägenhet på lövberga men sedan när jag kom ut ur hissen såg jag någonting... det var en påse som hängde på mitt dörrhandtag!!!!


Sakta men säkert närmade jag mig påsen och tog upp innehållet och det kom som en chock! Ett paket låg i påsen!!! Fint inslaget var det också!  


Påsens innheåll var mycket gott och på klappen satt ett hjärtformat kort med en dyrkande text... som att jag vore en gud. Först tänkte jag typ "åååhfan! detta var ju jävligt superdupersnällt! I'm the maaan!  " Men sen började hela grejen störa mig, jag började tänka "varför hänger det inte presenter på min dörr varje dag?!"


Sedan kom en ännu värre sak... Jag visste ju inte vem som lämnat klappen... Ingen att tacka, ingen att bjuda på bullar till... ingenting, det är helt tomt! :(

Jag har en misstänkt so far, men jag ska fanimig veta vem som lämna om det så ska ta mig hela veckan! ;p


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards