Alla inlägg den 5 april 2010

Av Skidgymnasiet - 5 april 2010 18:43

Hakuna matata, de är ord som är bra

Hakuna matata, gör att man blir glad

inga bekymmer, man är lycklig var dag

är en härlig frid-filosofi, Hakuna Matata!  


Denna låt gick jag och runt och sjöng på igår och nog kan ni hålla med om att det är en härlig låt, jag menar man blir ju bara så glad när man hör den!  har nog hjälpt många som varit lite deprimerade till att bli helt lyckliga precis som texten säger att man ska vara ;) eller man kan ju hoppas på det iaf.


Men annars så har man kommit hem från Finland nu och då blir det att ta några vilodagar så man snart är fit for fight igen! ryktas föresten också om ett skidbyte efter dagens tävling när Emma valde mina Fischer-skidor att tävla på framför hennes Rossingnol! Hoppas hon bara förstår att det inte var nån tillfällighet att mina gick bättre så hon vet vad det är som gäller framöver ;)

måste också berätta om en väldigt ilsken gubbe som jag stötte på idag, så himla sur jag blev på han när han skulle ha oss att gå runt flera kilometer för att komma till tävlingsplatsen   skälet var att vi tydligen inte fick korsa spåret för att tävlingen hade börjat, så himla löjligt! men iaf så är det ju tur då att man är en "trög" svensk som inte förstår ett smack av vad han säger, viftar och har för sig så man vinkar bara glatt och går lugnt förbi när man förstått att det är det enda som funkar ;)



 

Men nu ska jag fara och överraska en kompis så ha det bra allihopa!


//Maria





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards