Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Idag händer det!

Av Skidgymnasiet - 22 oktober 2009 20:55

Johan med ho kommer ta upp allt.


Igår hände detta:


Vi hade ett förmiddags pass som var skidor med klassiska skidor, med filmning med teknik i focus. (På tal om focus, så har äntligen Niskas grannar flyttat ut)


Vi hade också ett styrkepass på eftermiddan. (Många säger det är där det händer i irl, men annars är det facebook, enligt klas och per så är det fragbite det händer, men det ända dem sagt är skämt om norrmän. Det är ju en smaksak eller hur?) ;)


Ajja tillbax till träningen, Vi började med att värma upp genom att DANSA! Man kan tro att det är fjantigt att dansa, men när man får se Johanhä,NiklasNiska,ElinNilsson,AndersStrid,SofieE
riksson,JoakimLundkvist,ClaraAuland,LovisaModig ,M
aria sundström och
HåkanTyren.....

 Dem drog sina speciella moves(det var situps, armhävningar, benspark och göra pizzan m.m.jag tyckte det var underhållande, men nog ville man höja ett ögonbryn när Niska drog sina moves :D) (skämt)


Vi började med det riktiga styrkepasset med chins, dips, coreövning med mycket annat JOBBIGT! 

Det var tyst och koncentrerat under passet! (Eftersom jag har bloggen så är försöker alla vara tysta)

Det var tyst minst i 5 min innan min Medhjälpare HÅKAN bröt tystnaden med denna fråga:

 

"Vem är bäst i IDOL genom tiderna?" (Tack håkan)

Direkt efter Håkan frågat så SKREK Sofie Eriksson ut "OLAaaaaaaaaaa!aaaaaaaa!aaaaaa!, efter ett djupt andetag börjades det igen "OLAaaaaaaa!aaaaa!aaaaaa" 

Anders gjrode så att det olaskrikande slutade med att säga "Måns Zelmerlöv"  

Alla vände sig bort från Sofie och nu tittade alla på Anders. (seriöst alla var chockade)

Håkan sa "Amanda Jenssen!" och drog till sig all uppmärksamhet!

Alla vände sig bort från Anders och nu tittade alla på Håkan. (tänk dej att jag satt i mitten av gymmet, det var ju som en tennismatch för mig. men det var inte lika spännande som en tennismatch)

Elin sa "Johan Palm"

Alla vände sig bort från Håkan och nu tittade alla på Elin. (Alla visste att hon gillade Johan Palm men det var ju ändå så roligt att leka chockad ändå.

Fast Niska sa "Jag vet inte"  så vände sig alla till Niska och såg chockade ut.


När det var min tur att säga min idol sa jag "Alla föräldrar som läser bloggen!"

 (Jag försöker inte fjäska!)

Men självklart sa dem ju att man bara får välja en och en som varit med i Idol på tv4:an.

Jag sa då "Pjuuu! jag trodde frågan var vilka typer gillar du inte?, jaa då säger jag Zlatan"

 

Det finns ett motto som säger så här "Om man vänder sig ryggen emot någon, då är man sportslig"  Nee det finns inte ett sånt motto(kom på det just) Men du som är träffad kan ju tänka på det nästa gång för allas trevnad! ;)

Bloggen där allt är tillåtet(enligt mig iallafall) och gymmet där allt händer!(inte enligt Klas och Per)

 

 






 
 
Ingen bild

BESVIKEN

9 november 2009 15:12

Hallå, det går rykten om att Klas skulle skriva föregående vecka? Men inte, dålig stil!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Skidgymnasiet - 3 oktober 2014 12:23


Hejsan alla tappra läsare som trots URKASS uppdatering fortfarande klickar sig in hit med hopp om ett inlägg. Som den duktiga 4a jag nu har blivit tänkte jag försöka bryta denna dåliga trend genom att för första gången sen årskurs 1 blogga lite. Känn...

Av Skidgymnasiet - 13 januari 2014 16:28

I veckan (v.2), har vi inte varit så många längdisar på skid. här är en bild från torsdagssamlingen: De flesta andra har varit på cup-tävlingar i Idre (förflyttat från Örebro pga. snöbrist) Fredagens träning ägnade jag, Anthony och André åt St...

Av Skidgymnasiet - 1 december 2013 21:14

Tjena bloggen Erik här. Idag har jag inte gjort ett skit förutom skidor och skoter kurs. Kursen var intressant och tråkig. Här är en fin bild på kalle som var med på kursen.  sorry för den suddiga bilden ...

Av Skidgymnasiet - 28 mars 2013 21:56

SuperSkiers vackraste fans kunde inte längre hålla inne sina känslor och spelade in detta emotionellt rörande klipp. Tack!Ni förstår inte hur mycket ni betyder för oss. Allt vi någonsin gjort och allt som vi någonsin kommer göra, gör vi för a...

Av Skidgymnasiet - 24 mars 2013 21:01

FAST-GLANCE: -Idag har jag, simon och tobi kört skoter hela dagen vilket var mycket roligt.  -Tävlingssäsongen lider mot sitt slut och vi njuter av fin skidåkning här i gälka-kommun. - Ett virus håller på att äta upp lurkens kropp -Tobias har...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards