Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Måndag

Av Skidgymnasiet - 19 oktober 2009 20:22

Från Jens med två eller tre e:n till Johan Holmkvist med q.


"08.00" Dagen starta

Det började med att det ringde på mobilen, jag såg att det var Anders Strid så jag ides inte svara. (skämt)


09.21

Det plingade på dörren och jag vaknade ;(jag som SOV så gott). Jag kikade i kikhålet och såg två brudar som stod där, men såg ändå inte vem det riktigt var! Jag tänkte ändå "YES!" Efter att man vaknat till litegrann så kika jag igen.

Det var två rödklädda KALIXBOR vid namn X och Y.  (Seriöst? finns det nå värre än att vakna upp till två kalixbor)

Okej kanske en 08-***..

   Ajja tbx till mig. Dem två långsamma ville att jag skulle skynda mig till styrketestet, så jag lyssnade på dem. (inge skämt)


09.21.01.16 (kolla tiden! )

Nu var jag på skolan och ville köra styrketestet. Jag klara X-antal dips och Y-antal chins och Z-antal brutalbänk. 

X+Y+Z= sammanlagda resultat, Om X=16 Y=8 Z=28.. Kom inte på det nu.. (ELIN HJÄLP MIG BLI SMART!)


Jag gjorde rörelsetestet också! eftersom man var tvungen. Man börja med Baksida lår m.m Jag var vigast av alla på skid! (;)

11.15 (Lunch)

Det var ris och korvstroganoff.


12.00 (Lunchen avklarad)


12.40 (Lektion)

Våran tyska lärare är sjuk, så jag hade tyska med en spanskalärare. Hon lärde mig att HEJ på tyska var HOLA!


13.50 (Lektionen avklarad)


14.20

For jag ner i skidkorridoren och träffa massa nytt folk. Efter jag hade suttit och dragit massa skämt till mig själv och var på det bästa humöret. Så hörde jag ett läte som gjorde mig till illa mods. jag visste inte vad det var men det var ett konstigt ljud iaf, jag trodde det först var en bebis eller så var det em ko som just håller på föda. 

   Jag försökte spåra ljudet, och hitta det också. Det var från Skidtränarnas rum! Ljudet lät mer och mer tydligt, ju närmare jag kom. Jag blev alldeles chockad när jag såg att det inte var en ko som håller på föda.


Det var ju Klas som skrattade.(True story)


17.00 Middag!

Pasta med ett tjock lager ost på.


18.00 Kvällsträning(!)

Träningen körde vi 15x15 i en halvtimme.

Det var mer snack än verksta, kan man tro.

"Det var Blod, Svett och Tårar" Linda Lundberg.

"Förra gången vi körde tog det längre tid, fast vi körde samma sak" Niklas Niska.

"hahahahaha" Maria Sundström

"Det är halkigt här fast det är blött" Klas hasselgren.

"Clara. Kör!" Håkan Tyren.

"Va?" Clara.

"Det här var rätt enkelt!" Johan ho. 


19.00 Kvällsträning avklarad.

19.30 Ser film

21.10 Skriver blogg.

21.25 blogg avklarad

21.30 Film avklarad

22.00 Dagen avklarad














 
 
Observatören

Observatören

19 oktober 2009 22:03

"Det här var rätt enkelt!" Johan ho.

Såg inte så ut ;)

http://Location unknown

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Skidgymnasiet - 3 oktober 2014 12:23


Hejsan alla tappra läsare som trots URKASS uppdatering fortfarande klickar sig in hit med hopp om ett inlägg. Som den duktiga 4a jag nu har blivit tänkte jag försöka bryta denna dåliga trend genom att för första gången sen årskurs 1 blogga lite. Känn...

Av Skidgymnasiet - 13 januari 2014 16:28

I veckan (v.2), har vi inte varit så många längdisar på skid. här är en bild från torsdagssamlingen: De flesta andra har varit på cup-tävlingar i Idre (förflyttat från Örebro pga. snöbrist) Fredagens träning ägnade jag, Anthony och André åt St...

Av Skidgymnasiet - 1 december 2013 21:14

Tjena bloggen Erik här. Idag har jag inte gjort ett skit förutom skidor och skoter kurs. Kursen var intressant och tråkig. Här är en fin bild på kalle som var med på kursen.  sorry för den suddiga bilden ...

Av Skidgymnasiet - 28 mars 2013 21:56

SuperSkiers vackraste fans kunde inte längre hålla inne sina känslor och spelade in detta emotionellt rörande klipp. Tack!Ni förstår inte hur mycket ni betyder för oss. Allt vi någonsin gjort och allt som vi någonsin kommer göra, gör vi för a...

Av Skidgymnasiet - 24 mars 2013 21:01

FAST-GLANCE: -Idag har jag, simon och tobi kört skoter hela dagen vilket var mycket roligt.  -Tävlingssäsongen lider mot sitt slut och vi njuter av fin skidåkning här i gälka-kommun. - Ett virus håller på att äta upp lurkens kropp -Tobias har...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards