Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Skidgymnasiet - 27 oktober 2008 13:25

Kände mig verkligen manad att skriva lite i bloggen efter att jag såg Håkkes lilla kommentar på startsidan.

Idag är det den första riktiga dagen på lovet och det känns aldeles underbart måste jag säga! Var ute och sprang lite tidigare idag och det var verkligen isigt, tur att de gröna snygga Icebug skorna finns annars hade alla ben i kroppen varit brutna just nu. Snön verkar inte riktigt vara på ingång ännu, men förhoppningsvis är den inte allt för långt borta man börjar vara ganska leds på löpning/stavgång vid det här laget...


Hoppas att alla har ett jättebra lov, men måste säga att det är lite tomt här i gällivare utan alla, var på gymmet igår och det var helt mörkt och ensamt, var en aning rädd får jag väl ta och erkänna men som tur var så kom det inget spöke eller annnat läskigt och åt upp mig!


Nu ska jag gå till mormor och morfar och äta lunch (man måste äta ordentligt när man tränar så ni vet) :)

Ha ett bra lov allihopa, vi ses om en vecka!

/Emma



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards