Alla inlägg den 8 april 2008

Av Skidgymnasiet - 8 april 2008 22:25

Då har ännu en dag av denna skolvecka passerat, och vi har haft fullt upp idag. Fortfarande ingen sol ute, men träningen idag var ändå mysig! Vi åkte efter ett skidspår i skogen som Håkan hade dragit till oss. Efter det hade vi teori och fick göra gamla övningsprov som träning in för det stora provet som kommer vecka 17. Vi drog även igång med näringslära idag (Klas ville hälsa att han inte tyckte om det), det verkar ändå vara rätt intressant tycker jag.


Imorn är det skola hela dagen som gäller, segt säger jag bara, men sånt måste man ju också ta tag i.


Måste bara ta och nämna att några av oss körde en liten glidtävling idag under passet, och ni kan ju aldrig gissa vem som vann?! Jo, det var nämligen jag, och det är ju ganska förståeligt att jag slog Isak, Per, Emma och några andra med tanke på att jag är rätt lång och stor ;) Det får bli ytterligare en merit att lägga i listan!


Nu ska jag ta och sova, så att jag orkar upp imorgon, för jag börjar klockan åtta.


God natt!

/ew

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards