Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Skidgymnasiet - 2 mars 2008 21:35

Sådärja, då var hemma hemma igen. Känns skönt, men samtidigt trist.  Fick värsta chocken då vi landat i lule, kändes jätte kallt även fast det bara var någon minusgrad. Man blev ju verkligen bortskämd med sol där nere i härliga Italien.. Men men, back to reality again. Framför mig och resten av skidisarna har vi lite mer än en veckas uppladdning och formtoppning, inför en av årets viktigaste tävlingar, Nämligen JSM. Skall bli kul!


 Aja, eftersom jag var så dålig på att blogga där nere så tänkte jag och håkan lägga upp en massa bilder på hemsidan. Bilderna kommer förhoppningvis upp i början av den här veckan. Är ju onödigt att skriva om man kan visa bilder istället (en bild säger mer än tusen ord, u know;).


Sen måste jag ju passa på att säga hejdå, imorgon äre måndag=ny bloggare (vi får hoppas den person är bättre på att blogga än jag)


till sist: en glassig och snygg bild på mig själv. HAHA







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards