Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Skidgymnasiet - 11 februari 2008 21:03

Och först ut är jag! Charlotte Kalla var namnet, gick ut skidgymnasiet i våras efter fyra underbara år! Under veckan kommer även Mia Eriksson att finnas vid tangentbordet, så himla skoj för oss att få vara med på ett hörn igen!

Jag har då kommit hem till lägenheten i Östersund idag efter WC helgen i Estländska Otepää. Presterade på en väldigt normal nivå när formen är god och det kommer till klassisk stil. Jag är nöjd med det mesta förutom min urusla målgång i kvartsfinalen. Men det var inte heller den här helgen jag siktat mot utan det är i Librec och Falun som jag har planerat att vara i form. Få se hur det går med den planen!

Lång och seg resa. Kom fram först vid ett tiden och då var det lunch som gällde på Mr Husman. Skönt med lunchställe! Sen packade jag upp väskan med alla plaskvåta kläder som jag användt under sprinttävlingarna. Fatta att det regnade i Estland, kändes rätt bakvänt på en skidtävling! Efter det tog jag mig ut i spåren på ett lugnt skejtpass. Väldigt skönt att få åka ensam och bara filosofera. Kände mig seg och trött idag men det gör inget när solen skiner. Vårkänslor infann sig i det milda vädret. Kvällen har jag bara slappat framför TV'n. Snart väntar sängen, min egen säng!


Godnatt!


Charlotte

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards