Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Skidgymnasiet - 7 februari 2008 22:05

Haha, den kommentaren har jag fått höra när jag nångång sagt att skateåkningen inte är mina starkaste sida. Så med det i tankarna valde jag att på Tour de Dundrets avslutande etapp "finalclimb" kubba upp på klassiska skidor, fick bära eller brista. Man måste chansa ibland :P Är övertygad om att jag tog det rätta beslutet :) Tappade endast en placering, vilket jag får vara nöjd med. Syran fick jag också smaka på, gott.  


Vi älskar mjölksyra!  

Är ganska skönt att tänka så, jag Cilla och Emilia brukar jämt säga så innan vi ska sticka iväg på tävling. Var en hel del av den varan på många håll idag. Alla startande tog sig upp med mer eller mindre syra i ben och armar.

  

Linda Nordmark, gjorde det Virpi Kuitunen inte klarade av, höll undan för diverse jagande Charlotte Kallor. Starkt jobbat Lina! Men jag tror allt du slängde några oroliga blickar bakåt i Soldalssvängen ;)


Är riktigt imponerad av Micke duracel Norberg som bombade uppför backen utan att visa tecken på varken mjölksyra eller trötthet. Att han dessutom dängde dit Mackan Hellner förra helgen får nog konkurrenterna att darra :) Fortsätt i den stilen Micke! 


Touren har vart en riktig höjdare, bra jobb alla tränare, coach och funktionärer som fixade så bra tävlingar!


Slutligen en stod applåd till oss åkare, shit vad bra vi är.


Imorrn är det en stor dag!


Gnatt

/soffi     









Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards