Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Skidgymnasiet - 1 februari 2008 20:18

Tjo å tjin! 


"-Det känns som att den här tjejen hon har liksom verkligen koll, a men typ på vart man ska hänga vart man ska käka hon vet vad som är topp notch" 


"-Om jag kommer in, eeeh jag kommer knappt ut"

Såå jäkla rolig han är björn gustavsson alltså. HAHA!


Tyvärr måste jag göra er besvikna med att säga att det vart ingen bild på rinkandyn eftersom det var för få som vill spela, de flesta har vilodag idag för dom ska ju tävla imorn, vissa här i mbgt och vissa i boden. Själv hoppar jag på flyget till sthlm vid halv 8 tiden, ska nämligen besöka Janne för andningsmassage, har vart där en gång tidigare med min "ansträgningsastma" blev faktiskt bättre av den massagen han gav mig, men nu känner jag att det börjar kärva ihop igen, krävs några gånger tills det blir helt bra. Sen kommer jag hem på söndagkväll för att ladda inför Tour de Dundret! 

I morse var jag ute på ett lungt skidpass i snöfallet, mycket hög mysfaktor! Vet inte riktigt va ja mer ska skriva har lite mkt att göra nu men kan ju säga att då blir det vilodag från bloggandet i morn åså hörs vi på söndag igen, ha det gött tills dess!

 

Och lycka till Soffi och Kärran imorn på tävlingen! kör hårt


Kolla in killen..haha!

http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc&feature=related

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards